پیام شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر آبعلی به‌مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

حامد سلطان آهی شهردار و رضا اسماعیلی رئیس شورای اسلامی شهر آبعلی با صدور پیامی دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند .
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر آبعلی ، در متن پیام آمده است:
“بسم رب الشهداء والصدیقین”
(وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ)
شهادت پاداش بزرگ خداوند به مجاهدان مخلص و صادقی است که هنرمندانه عشق به ذات اقدس الهی را در اجرای فرمان او در سخت‌ترین میدان‌های جهاد و مبارزه با دشمنان خدا و انسانیت تا پای جان به اثبات رساندند.
سردار رشید و پرافتخار جهان اسلام، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که عمر پر برکتش را به جهاد خالصانه با لشکریان شیطان از بعثیان متجاوز تا صهیونیسم و تروریسم کور تکفیری و در رأس آنان تروریسم مستکبرانه دولتی آمریکا اختصاص داده بود، سرانجام به آرزوی بلندش رسید و آسمانی شد.
شهادتی که پاداش آن دلاور مرد بزرگ در عرصه جهاد فی سبیل الله بود و حال در دومین سالگرد این اسوه ایثار و شهادت، یاد و خاطره او را گرامی داشته و قدر می‌داریم. بی شک شهادت آن رادمرد عرصه نبرد با استکبار جهانی، فصل جدیدی را در ستیز جانانه با نظام سلطه جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار خواهد گشود و انتقام سختی را برای آنان رقم خواهد زد جامعه بزرگ ایران هیچگاه پس از شهادت سرداران و دانشمندان خود از پای نخواهد نشست و با عزمی راسخ‌تر از گذشته مبارزه با آمریکا و استکبار جهانی را دنبال و خواهد کرد و یقین دارد پرچمی که سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان او در حمایت از مظلومان و مبارزه با استکبار جهانی برافراشته است، به حول قوه الهی با قوت و قدرت بیشتری در اهتزاز باقی خواهد ماند.
بر خود فرض می دانیم دومین سالگرد شهادت این سردار دلاور و عصاره مکتب ولایت و اسلام ناب محمدی را به محضر نورانی امام عصر حضـرت بقیه الله الاعظـم عجل الله تعالی فرجه الشریف، مـقام معظـم رهبـری حضـرت امـام خـامنـه‌ای مـدظلـه العالـی، همه مجاهـدان و همـرزمـان جبهـه مقاومـت، بسیجیان و به ویژه خانواده معظم آن شهید گرانقدر تسلیت گفته، علو درجات آن شهید سعید و حشـر با اولیای الهـی را از خداوند متعال برای آن مجاهـد نسـتوه مسئلت می‌نماییم.

  نظرات