دعوت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آبعلی از مردم برای حضور دشمن‌شکن در راهپیمایی روز جهانی قدس

به گزارش  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر آبعلی ، حامد سلطان آهی شهردار و اعضای شورای اسلامی طی بیانیه ای از امت حزب الله و شهید پرور شهر آبعلی جهت حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند . در متن این بیانیه آمده است ؛ فلسطین و قدس همچون نگینی درخشان در جهان اسلام همچنان پرتو می‌افشانند و روز گرامیداشت قدس ،بزرگترین یادگار بنیانگذار بزرگ انقلاب اسلامی برای وحدت تمامی مسلمانان است .
روز جهانی قدس، روز فریاد انزجار و نماد آزادی‌خواهی و ظلم‌ستیزی مردم مستضعف دنیاست، روزی که مشت‌های وحدت و یک‌پارچگی به همدیگر گره می‌خورند و در صفوف میلیونی در سرتاسر جهان بر پیکره پوشالی و جعلی رژیم اشغال‌گر فرود می‌آیند؛ روزی است که هرساله با هوشمندی حکیمانه و دوراندیشی الهی امام راحل(ره) به روز وحدت و همبستگی ملل مسلمان جهان در حمایت از قدس شریف بدل شده است .
مردم روزه دار و ولایتمدار شهر آبعلی با شرکت در راهپیمایی روز قدس بار دیگر نشان دهند که هیچگاه صحنه را برای حمایت از مظلومان ترک نکرده و پشتیبان منویات مقام معظم رهبری و ادامه دهنده راه سرخ شهدا هستند .
بر اساس اطلاعیه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس شهر آبعلی ، جمعه ۹ اردیبهشت ماه از مقابل مسجد علی بن ابی طالب(ع) ، میدان ولایت به سمت بلوار امام خمینی(ره) راس ساعت 11 صبح برگزار می‌شود .

  نظرات