پیام تبریک شهردار آبعلی به مناسبت آغاز دهه کرامت، ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر

حامد سلطان آهی با صدور پیامی فرا رسیدن اول ذی القعده میلاد حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت ویازدهم ذی القعده میلاد فرخنده و پرنور و سرور هشتمین حجت خدا، آیت حق حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را تبریک گفت.

 بسم الله الرحمن الرحیم

 خجسته باد فرخنده دهه مبارک کرامت «ایام جشن و سرور ولادت دو نور تابناک از سلاله پاک نبی(ص) که وجود مطهرشان، زینت بخش خاک مقدس ایران اسلامی شده است. ایامی که به یمن میلاد فرزندان همام امام موسی کاظم(ع)، رحمت و کرامت الهی بر این سرزمین تابیدن گرفته و شور و شادی را میهمان دل های شیعیان و دلدادگان به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) می کند.

 نخستین روز از ماه ذی القعده مصادف است با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) که به عنوان روز دختر نامگذاری شده تا دختران ایران اسلامی از منبع عظیم آموزه های گرانقدر حضرت معصومه (س) دختر حضرت امام موسی کاظم (ع) و خواهر بزرگوار حضرت امام رضا (ع) بهره مند گردند.

 دهه اول ذی القعده به نام دهه کرامت نامگذاری شده است که ایام بسیار مبارک و پر برکتی است که در آن به واسطه میلاد انوار الهی ، عرش شکوفه باران است و فضا آکنده از عطر حضور ملائک مقربی است که زانوی ادب بر زمین نهاده اند.
دهه کرامتی که در آن عطر شمیم رضوی و فاطمی در کشور می پیچد و فرصت نابی برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت(ع) و تکریم مقام ولایت فراهم می شود.

اینجانب میلاد فرخنده کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه(س) و “روز دختر” و “دهه نورانی کرامت” را به تمامی شیعیان و ارادتمندان ائمه اطهار(ع) تبریک و تهنیت گفته، امیدوارم خداوند متعال توفیق معرفت اهل بیت سلام الله علیها و بهره مندی از شفاعت این گوهرهای زیبای هدایت و سعادت را به همه ما مسلمانان، عنایت فرماید.

  نظرات