شهردار آبعلی تلاش ، کوشش و جسارت خانم عاطفه احمدی قهرمان ارزنده اسکی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در مسابقات اسکی المپیک پکن را ستود

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر آبعلی ، حامد سلطان آهی شهردار آبعلی طی پیامی به تجلیل از بانوی قهرمان اسکی شهر آبعلی پرداخت و اظهار داشت : تلاش و کوشش بی وقفه و مثال زدنی خانم عاطفه احمدی در مسابقات اسکی المپیک پکن ستودنی و قابل تجلیل و قدردانی است .این افتخار و حضور بسی مایه سرافرازی و سربلندی تمامی ورزشکاران بویژه شهروندان فهیم و ولایت مدار شهر آبعلی بوده که نشان از عظمت و اقتدار یک بانوی ارزنده شهر آبعلی در میادین جهانی می باشد.

شهردار آبعلی ادامه داد: تلاش شورانگیز و ستودنی خانم عاطفه احمدی جهت کسب مقام و صعود در رتبه های برتر رنکینک جهانی برگ زرینی را در تاریخ افتخارات این سرزمین ورق زد.
بی‌شک این حضور ، تلاش و این پیروزی بزرگ و غرورآفرین اشک شوق در دیدگان همه ایرانیان به ویژه مردم قهرمان‌پرور و ورزش‌دوست شهر آبعلی حلقه زد و همزمان با سالروز پیروزی غرور آفرین انقلاب اسلامی ایران، روزی طلایی و ماندگار را برای همگان به یادگار گذاشت.
این موفقیت بزرگ را به مردم شهر آبعلی ، بویژه خانواده محترم این قهرمان ارزنده تبریک و تهنیت عرض نموده، درخشش همیشگی ایشان را در تمامی عرصه های ورزشی از پیشگاه خداوند متعال خواستارم.

  نظرات