دیدار اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری آبعلی با فرمانده سپاه شهرستان دماوند

 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر آبعلی ، محسن بابایی سرپرست شهرداری ، اعضای شورای اسلامی به اتفاق حجت الاسلام والمسلمین سید نورانی امام جماعت مسجد جامع شهر آبعلی با حضور در سپاه شهرستان دماوند از نزدیک با سرهنگ نجفی فرمانده جدید دیدار و گفتگو کردند. اسماعیلی رئیس شورای اسلامی شهر آبعلی ضمن تبریک انتصاب سرهنگ نجفی فرمانده جدید سپاه شهرستان دماوند و تجلیل از خدمات خالصانه سرهنگ عرب گفت : بازوی نظام ، سپاه پاسداران است و ما وظیفه داریم در کنار شما عزیزان در جهت خدمت رسانی صحیح بمردم حرکتهای خوبی در سطح شهر آبعلی انجام دهیم .
رئیس شورای اسلامی شهر آبعلی با اشاره به اینکه در گذشته تعامل بسیار خوبی با سپاه پاسداران داشتیم ادامه داد : امیدوارم این تعامل همچنان تداوم داشته باشد ، در تمام عرصه ها حضوری گسترده داشته و هر روز شاهد تحولات خوبی در شهر آبعلی باشیم .
محسن بابایی سرپرست شهرداری آبعلی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از خدمات سرهنگ عرب
فرمانده سابق سپاه شهرستان دماوند و آرزوی توفیق روزافزون در کارها برای سرهنگ نجفی فرمانده جدید سپاه شهرستان افزود : آنچه را که شما و شهروندان عزیز در سطح شهر مشاهده می کنید در سایه همدلی ، وفاق و وحدتی است که بین شورای اسلامی شهر ، شهرداری و کلیه مسئولان
شهری وجود دارد .
وی بیان داشت : با توجه به اینکه شهرداری نهادی خدمت رسان است ، آمادگی داریم در امورات فرهنگی ورود پیدا کنیم و با سپاه و نهادهای دیگر در این زمینه همکاری کنیم .
بابایی ادامه داد : اگر تفکر مسئولین در یک جهت نباشد کارها به پیش نخواهد رفت و باید کمک کرد برای اعتلای شهر آبعلی تا به آنچه که مستحقش است برسد .

سرهنگ نجفی فرمانده سپاه شهرستان دماوند در این دیدار طی گفتگویی ضمن قدردانی از شورای اسلامی شهر و شهرداری آبعلی در جهت حمایت از برنامه های فرهنگی و هنری سپاه بمناسبت های مختلف افزود : در برگزاری یادواره های شهدا و بازگشایی معابر و نامگذاری اسما مبارک شهدا ، در چند سال اخیر شهر آبعلی خیلی موفق عمل کرده و بدون هیچ گونه مشکل اجتماعی چندین خیابان بزرگ و حساس افتتاح و وبنام شهدا بهره برداری گردید.. ایشان تداوم همکاری‌های فی مابین سپاه و مجموعه شورای اسلامی و شهرداری آبعلی را در زمینه های فرهنگی ، اجتماعی، علمی و ورزشی خواستار گردید

  نظرات