به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر آبعلی، طی نشستی با حضور محسن بابایی سرپرست شهرداری، اسماعیلی رئیس و شریف آهی نائب رئیس شورای اسلامی شهر آبعلی ، هادی سرپرست واحد تاکسیرانی به همراه جمعی از تاکسیداران، به منظور ارائه بررسی مشکلات پیش رو واحد تاکسیرانی در سالن اجتماعات شهرداری آبعلی برگزار شد.

جلسه سرپرست شهرداری آبعلی با تاکسیداران خط آبعلی، رودهن برگزار شد.

 
در ابتدای این جلسه نمایندگان تاکسیداران با ابراز بیانات و مشکلات موجود، خواستار رفع آنها و خدمات مطلوب واحد تاکسیرانی و ساماندهی مسیر خطوط شهری در تمام نقاط گردیدند.
بابایی ضمن خوش آمدگویی ابراز کرد: مشکلات موجود از قبل وجود داشته و باید با ارائه راهکارهای مختلف این مسائل کمتر گردد.
وی اضافه کرد: حل کردن تمام این مسائل با همفکری و مشارکت در این زمینه قابل مرتفع شدن بوده، و فقط بیان مشکلات کار ساز نخواهد بود، و شما دست اندرکار این موضوعات در طول شبانه روز می باشید، که در حین درگیر شدن میتوانید به دنبال راه چاره و بیان آنها باشید، و به عنوان پیشنهاد بتوان از آن استفاده کرد.
در ادامه اسماعیلی رئیس شورای اسلامی شهر آبعلی طی گفتگویی گفت : در بیان راهکارهای اثر بخش به همه شما کمک خواهیم کرد، و باید با همفکری راه حلی برای آن پیدا نمائیم، و حداقل به سمت کمرنگ کردن و حل شدن آنها قدم مثبتی برداشته باشیم.
وی اذعان داشت: به زودی گشت تاکسیرانی در تمام مسیرها برقرار خواهد شد، و با تعاملی که با اداره راهنمایی و رانندگی انجام خواهیم داد، در جهت در اختیار گرفتن یک مامور این مشکل را برطرف خواهیم کرد.
در پایان شریف آهی نائب رئیس شورای اسلامی بیان داشت ؛ جهت رفع مشکلات و ارائه تسهیلات و خدمات رسانی مناسب به شهروندان، کلیه امکانات را در اختیار رانندگان قرار داده تا در ایاب ذهاب شهروندان کوشا بوده و با سرویس دهی مناسب و به موقع با توجه به فرارسیدن فصل سرما خطراتی متوجه مسافرین نگردد.

  نظرات