پیام تسلیت و همدردی شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر آبعلی در محکومیت حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر آبعلی ، حامد سلطان آهی شهردار و محمد رضا شریف آهی رئیس شورای اسلامی شهر آبعلی طی پیامی تاسف و همدردی خود را در محکومیت از حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) اعلام نمودند.

در متن پیام آمده است : ضمن تسلیت این حادثه ناگوار و شهادات هموطنان عزیزمان به ساحت مقدس امام زمان ، حضرت ولیعصر (عج) ، نائب برحقش امام خامنه ای (زیدعزه) ، خانواده های شهدای این حمله تروریستی و ملت شریف ایران ، از دستگاه های امنیتی و قضایی خواستار برخورد قاطع و جدی با عاملان و مسببان این حادثه شوم هستیم.

شهادات ناجوانمردانه جمعی از هموطنان شریف و مظلوم در حادثه تروریستی حمله به آستان متبرک شاهچراغ شیراز موجب تاثر و اندوه فراوان گردید. این ترور تلخ و کوردلانه ، نشانه ناامیدی دشمنان نظام ، اسلام و انقلاب از ایجاد اختلال ، یاس و ناامیدی در میان امت مسلمان و ملت ولایتمدار ایران اسلامی و توسل به حرکات غیر انسانی و متوحش برای ضربه وارد کردن به ایران و اسلام است ، امید است ملت با بصیرت و آگاه ایران اسلامی با شناخت شرایط حساس کشور و برنامه ریزی دشمنان برای القای آشوب و ناامنی در کشور ، بار دیگر حمایت و همراهی خود را در حفظ امنیت و صیانت از اسلام و انقلاب به رخ دشمنان این مرز و بوم بکشند.

  نظرات